Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Deser z kiwi.

3


Goście, goście...  Niezapowiedziani. Tak jest najfajniej z punktu widzenia gościa, w końcu nikt nic nie będzie szykował i nie będzie stresu dla osoby do której jedziemy. Moi mili dementuje plotki.  Jadąc z niezapowiedzianą wizytą powodujecie jeszcze większy zamęt. Nagle biegasz w popłochu w mieszkaniu, zbierając swoje ubrania bo wiadomo. Perfekcyjną Panią domu np ja nie jestem. Jedną ręką sprzątam, drugą gotuję. Matko boska tylko co zrobić gdy nagle masz mieć gości ? A w domu tak niewiele składników... W takich sytuacjach ratuje nas deser z owocami. Stres jakby mija. Wiesz, że jesteś na dobrej drodze aby zapiąć wszystko na ostatni guzik. Uratowałam się też pięknymi jadalnymi kubeczkami\ foremkami wykonanymi z czekolady. Możesz zrobić je samodzielnie a jeżeli nie masz cierpliwości to zapraszam cię  na stronę Słodki Świat

Deser idealny dla osób, które nie lubią słodkości.


Składniki:
  • 2 dojrzałe owoce kiwi ( najlepiej żółtego kiwi)
  • 1 łyżeczka cukru pudru
  • 250 ml śmietanki 30%
  • 8 małych bez
dodatkowo:
  • czekoladowe foremki

Przygotowanie:

Kiwi obieramy i miksujemy z cukrem pudrem. Bitą śmietanę ubijamy  i mieszamy z pokruszonymi bezami. Krem wykładamy do foremek i zalewamy musem z kiwi. 


Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)