Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Bałagan.Eton mess. Truskawki.

0


Pedanci, Ci to muszą mieć nudne życie. Wszystko poukładane, każda rzecz ma swoje miejsce, którego nie można zmieniać za żadne skarby. Koszulki posegregowane według typu a sukienki kolorami. Ja się pytam jak żyć?!  Bałagan kojarzy mi się z miło, z osobami kreatywnymi i spontanicznymi. Oczywiście mówimy tu bałaganie "przyzwoitym", bez szaleństw typu zrobię sobie w mieszkaniu śmietnik. Mam mały bałagan ostatnio w głowie, taki zwyczajny natłok myśli. Jeszcze kilka dni i urlop:) Bałagan w mieszkaniu objawia się tym, że salon został zagracony do granic swych możliwości bo w sypialni mały remont. Zabawa budujesz-remontujesz-urządzasz powoli się kończy, sypialnia została wzbogacona o dużą szafę. Pierwsza moja myśl: " Nowa przestrzeń magazynowa na kuchenne i fotograficzne pierdoły" ;) Po co komu nowy regał skoro może mieć całą szafę?

Idąc trendem bałaganu postanowiłam na deser Eton Mess z dodatkiem truskawek.

Składniki:

250 ml śmietanki 30 %
12 bezików
400 g truskawek
1 łyżka cukru
1 łyżeczka likieru truskawkowego ( można pominąć)

Przygotowanie:

Truskawki myjemy, usuwamy szypułki i kroimy w ćwiartki. Posypujemy cukrem i delikatnie rozdrabniamy widelcem aby puściły sok. W tym momencie możemy dodać likier. Śmietankę ubijamy dodając do niej pokruszone bezy. Do szklanki lub salaterki dodajemy śmietankę z bezami, 2 łyżki truskawek. Czynność powtarzamy. Dekorujemy truskawką lub kwiatkiem czekoladowym.


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)