Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Trufle mocno pomarańczowe

1


Najlepszy zapach jaki może roznosić się po mojej kuchni jest to zapach czekolady. Wystarczy tak niewiele aby poprawić mi nastrój i pobudzić zmysły.  Człowiek ma jeden żołądek, tak twierdzi medycyna a dokładnie anatomia człowieka. Jestem święcie przekonana, że mam co najmniej dwa a jeden jest żołądkiem deserowym. Zawsze po posiłku choć nie wiem jak sytym znajdę miejsce na mały deser. Trufle są wspaniałym pomysłem na mały deser, dodatek do gorzkiej kawy czy po prostu wyjątkowy prezent dla bliskiej osoby.

Do dekoracji użyłam mikro kropli czekoladowych ze sklepu Słodki Świat

Składniki:

  • 250 g ciastek typu "hit"
  • 100 g gorzkiej czekolady
  • 100 g skórki pomarańczowej
  • 50 ml likieru pomarańczowego

dekoracja:
  • kropelki czekoladowe

Przygotowanie:

Ciastka miksujemy na "piach", dodajemy do nich rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladę, skórkę pomarańczową i likier. Całość dokładnie mieszamy i formujemy w kuleczki. Każdą kuleczkę obtaczamy w kropelkach czekoladowych.


Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)