Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kolorowy koktajl.

3


Ostatnio  zostałam wielką fanką koktajli czy soków owocowych. Nie tylko są zdrowe, bogate w cenne witaminy itp. Wyglądają bardzo apetycznie i już dla tego faktu warto się skusić na owocowy deser.  Pamiętam jak kiedyś tak ciężko było mi zjeść owoce z powodu ich konsystencji, mając w tamtych czasach w domu mikser byłabym szczęśliwsza. Dlaczego? Bo nie wiedziałabym co jem :)
Do tego koktajlu użyłam awokado, które wciąż mnie zadziwia swoim bogactwem smaku i właściwości.  Używam go zarówno do wytrawnych potraw jak i deserów.

Składniki dla 1 osoby:

  • 1 duża garść jagód 
  • 0,5 jabłka
  • 0,5 awokado
  • 1 banan
  • 1 mały jogurt naturalny
  • 60 ml mleka

Przygotowanie:

Jagody miksujemy z łyżeczką jogurtu, nakładamy łyżką do szklanki uważając aby jej nie ubrudzić. Następnie miksujemy jabłko z awokado dodając 2 łyżeczki jogurtu i wykładamy na przygotowane jagody. Na końcu miksujemy banana z pozostałym jogurtem, mlekiem i przelewamy do przygotowanej szklanki.

Wedle uznania można dosłodzić koktajl.

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Mogłabym pić takie pyszności litrami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl wygląda przepysznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym sobie przeprowadzić taką dietę, popijając TYLKO taki koktajl :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)