Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Sałatka z hummusem

1


Staram się unikać tłustych potraw, kuchnia staje się coraz bardziej lekka.  Takie są potrawy, 
które przygotowuje dla siebie. Cały czas możecie spotkać u mnie przepisy na słodkości, 
którymi racze moich gości czy znajomych. Nie wiedziałam, że mogę aż tak się uzależnić od sałatek. Codziennie tworze kombinuje i dodaje nowe składniki, zaskakując coraz bardziej swoje kubki smakowe.  Jakiś czas temu usłyszałam o sałatce z hummusem. Intrygujące - muszę spróbować.  Sałatki mają to do siebie, że Nas nie ograniczają nie ma ścisłego określonego przepisu na dobrą sałatkę. To chyba lubię w nich najbardziej. Kolory kuszą!

Składniki:
  • 2 garście miksu sałat lub rukoli
  • 1 pomidor
  • 2 łyżki kukurydzy
  • 0,5 czerwonej papryki
  • ok 3 łyżek hummusu ( może być kupny)
  • sok z cytryny do smaku

Przygotowanie:

Sałaty myjemy i osuszamy. Pomidory kroimy w plastry a czerwoną paprykę w paski. Z hummusu możemy zrobić niewielkie kuleczki. Na sałatę wykładamy kukurydzę, paprykę, pomidora i hummus. Całość skrapiamy oliwą.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)