Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Sałatka z kuksu.

, 2






Miałam przyjemność spróbować wyjątkowych wyrobów mięsnych. Muszę o tym napisać ! Na ogół sceptycznie podchodzę do wędlin pakowanych, a tutaj się miło zaskoczyłam i mogę je szczerze polecić. Mówię o wędlinach z Zakładu Mięsnego Nove , wysokiej jakości produkty bez zbędnej chemii będą u mnie częstym gościem. Wytwarzane są przy użyciu naturalnych ekstraktów i wyciągów, dzięki temu są pozbawione środków chemicznych: barwników, fosforanów, sztucznych konserwantów i przeciwutleniaczy. Ja szczególnie upatrzyłam sobie Szynkę Zrazową z linii natura.
Ważny jest dla mnie brak glutenu w składzie produktu. Dzięki temu po Szynkę zrazową z linii Natura, z czystym sumienie mogę sięgnąć bo staram się unikać gluten.


Tak o to wygląda wędlina z Nove




Składniki:

1 opakowanie szynki zrazowej Nove
2 opakowania zupek kuksu czerwonych
1 puszka kukurydzy
1 duża czerwona papryka
1 por
200g rukoli
3 łyżki majonezu
1 łyżka jogurtu
sól, pieprz


Przygotowanie:

Makaron kruszymy, wyciągamy przyprawy i zalewamy wrzątkiem, po 5 minutach odcedzamy. Mieszamy razem z przyprawami i zostawiamy do ostygnięcia.  Paprykę i pora myjemy oraz kroimy w paseczki. Szynkę ścieramy na tarce o grubych oczkach. Do dużej miski wkładamy: ostudzony makaron, odcedzoną kukurydzę, pora, paprykę i szynkę.  Przygotowujemy sos. Majonez łączymy z jogurtem i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Sos mieszamy z pozostałymi składnikami.  Górę sałatki posypujemy umytą i osuszoną rukolą.



Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Ta sałatka jest po prostu piękna. <3 A wędlina wygląda cudownie i bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Nominuję Cię do Liebster Blog Award . Więcej informacji znajdziesz tu: http://eulawkuchni.blog.pl/2014/03/20/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)