Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Konkurs - wygraj bon o wartości 100 zł

1

Zadanie konkursowe polega na wpisaniu w komentarzu posta na moim FUNPAGE'U 
 " Czym ugościłbyś niezapowiedzianych gości? Wyobraź sobie dzwonią do ciebie znajomi i mówią "Będziemy za 45 minut!" Co robisz?" :))
Miło mi będzie jak polubisz mój funpage.

Bon można zrealizować tylko po przez zamówienie jedzenia online w serwisie Pyszne.pl, w restauracjach, które posiadają w ofercie płatność online oraz które dowożą jedzenie pod adres wpisany przez zwycięzcę. Należy to sprawdzić podając adres dostawy na stronie pyszne.pl. 
Bon należy wykorzystać w jednym zamówieniu.

Konkurs trwa od 7-10.12 

http://pyszne.pl/jedzenie-na-telefon-warszawa#!

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

  1. Najpierw pewnie biegam jak szalona po kuchni, szukam jakichś ciastek pokitranych po szafkach, których nie znajduję, bo przecież nie jadam ciastek. Klękam przy zamrażalce, tam też nie ma zamrożonego ciasta na taką akcję. Przerażona wyciągam z szafek wszystko co mam, sięgam do lodówki, ha! jajka są, margaryna jest, nawet czekolada się znalazła, mąka jest zawsze, proszek do pieczenia też, jest plan: robię muffiny. Wszystko ciach do miski, mieszam, piekarnik w międzyczasie się nagrzał, napełniam papilotki i w 30 minut mam gotowe babeczki. Czekoladę topię z odrobiną margaryny i polewam nią babeczki. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)