Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Racuchy z patelni grillowej

3




Dziś postanowiłam zaszaleć i zrobić coś nietypowego z grill patelni Ballarini  z serii Como, która od jakiegoś czasu jest w moim posiadaniu. Lubię nietuzinkowe pomysły na wykorzystanie akcesorii, gadżetów kuchennych. Najczęściej na patelni grillowej przyrządzamy mięsa lub warzywa, a czemu nie zrobić coś na śniadanie lub podwieczorek? Złapałam parę produktów, które miałam pod ręką i wyczarowałam coś pysznego. Zobaczcie sami.

Składniki:
  • 1,5 szklanki mąki
  • 250 g jogurtu naturalnego
  • 2 jajka
  • 3 łyżki brązowego cukru
  • 0,5 łyżeczki octu z białego wina
  • 1 łyżka ekstraktu waniliowego
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
Przygotowanie:

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy na gęstą masę. Patelnie rozgrzewamy i dajemy ją na średni ogień aby nie przypalić racuszków. Delikatnie smarujemy ją olejem lub masłem klarowanym i kładziemy po łyżce masy. Smażymy na złoty kolor z dwóch stron.





http://ballarini.pl/grillowa-patelnia-ceramiczna-como

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Nigdy jeszcze nie jadłam słodkich placków z patelni grillowej! Super pomysł, muszę wypróbować :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! idealne na leniwe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)