Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Pasta z awokado i suszonych pomidorów.

, , 1


Nie uznaje smarowania chleba masłem tym bardziej margaryną.  Od jakiegoś czasu unikam nabiału więc odpadły ulubione twarożki i serki.  Poszukując nowych inspiracji, zaciekawiona pomysłem koleżanki na pastę z awokado i suszonych pomidorów - zrobiłam ją sama. Dodałam trochę od siebie i oto jest pasta idealna!

Składniki:
  • 1 awokado
  • 4-5 suszonych pomidorów
  • pół cebulki
  • do smaku: sok z cytryny, kumin i czarnuszka
Przygotowanie:

Pomidory i cebulkę drobno siekamy. Awokado wedle uznania albo miksujemy albo kroimy w kostkę i łączymy z pomidorami i cebulą. Doprawiamy.

Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

  1. Avocado is very cool product! I like to cook dishes and use this! Thanks a lot for posting!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)