Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Tort Pischinger. 11 listopada w Opolu

7

Wczoraj tj. 11.11.2013. Miałam przyjemność zrobić coś pysznego dla Opolan razem z :

Każda osoba mogła się poczęstować Naszymi potrawami, tylko był jeden warunek trzeba było zaśpiewać lub wyrecytować wiersz o tematyce patriotycznej. Dziękuję wszystkim, który się pojawili i śpiewali dla Nas patriotyczne pieśni. Jesteście wielcy ;)

U mnie mogliście wypić gorącą czekoladę i zjeść pyszne wafle. Tym razem zapraszam Was po przepis na tort pischinger w moim wykonaniu.

Składniki:

  • 1 opakowanie okrągłych andrutów
  • 1 op kajmaku
  • 200 g masła
  • 100 g cukru pudru
  • 2 żółtka
  • 50 g drobno startej czekolady
  • 80 g posiekanych orzechów

Dodatkowo:

  • polewa czekoladowa
  • wafelki

Przygotowanie:

Masło ucieramy na pianę, dodajemy utarte żółtka z cukrem, czekoladę i orzechy. Całość mieszamy.  Andruty smarujemy naprzemiennie raz kajmakiem i dociskamy drugim waflem, następnie masą czekoladowo-orzechową, aż do skończenia składników. Gotowy tort owijamy folią aluminiową, i pozostawiamy w lodówce na 2 godziny. Po tym czasie wyciągamy tort oblewamy go polewą czekoladową i dekorujemy wafelkami.





O to mała fotorelacja z wczoraj :)




























Podobne posty

Napisano już 7 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Mój brat jest wielkim fanem Pischingera:D na sam dźwięk tego słowa świecą mu się oczy. Twój bardzo mi się podoba. Ja robie kwadratowy bo nie moge niestety nigdzie u siebie znaleźć ostatnio okrągłego wafelka:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Od patrzenia na ten tort i festynowe wafelki aż mi ślinka cieknie. Proste i pyszne - idealne ;)
    Super inicjatywa, żałuję, że w moim mieście nie było takiego festynu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tory wygląda przewspaniale - wgl zazdroszczę takiej fajnej imprezy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolcia :* wielki buziak i cieszę się że razem z Tobą tworzyłam to wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolina jesteś cudowna!:)
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie tam zabrakło :(((, tort przepyszny, pozdrawiam z Opola

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)