Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Czekoladowe spotkanie z Ewą Wachowicz.

5

Mój blog znany jest głównie z słodkości, lubię małe czekoladowe pyszności i to za sprawą właśnie ich  zostałam zaproszona do programu Ewa Gotuje. Jeżeli macie ochotę zobaczyć, jak Ewa wykonuje czekoladki z mojego przepisu to zapraszam jutro  ok 10 rano na Polsat. Musicie to zobaczyć i usłyszeć o czym rozmawiałyśmy ;)

Dla tych ciekawych premierę programu można zobaczyć już dziś na Ipli, odcinek 202.





Podobne posty

Napisano już 5 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. gratuluję!
    sama też miałam okazję poznać Ewę Wachowicz, niesamowite doświadczenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie obejrzałam odcinek i mam zamiar wypróbować przepis :) . A z panią Ewą również miałam przyjemność rozmawiać bardzo sympatyczna osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już wiem co oglądam po Master Chefie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)