Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Żarłostacja Pierwszy Opolski Piknik kulinarny

3

Wczoraj t.j.  22 czerwca odbył się w Opolu przy Kofeinie 2.0 Opolski Piknik Kulinarny nazwany odświętnie Żarłostacją.  Niesamowite wydarzenie w Opolu, przyszło więcej ludzi niż myślałam. Dziękuję wszystkim, którzy się przyczynili do stworzenia tak genialnego wydarzenia w Opolu !
Kofeinie za udostępnienia miejsca :) I za to, że stworzyli z  Nami taki świetny event !
Blogerom kulinarnym bez których wydarzenie nie miało by miejsca:
Kasi - dziękuję, za wspólną współpracę zrobiłaś kawał dobrej roboty !!
Masali - Świetna herbaciarnia 
Aurora - Czeko lady !  - byłaś jak zwykle boska;))

Oczywiście, serdecznie podziękowania przesyłam też naszemu wodzirejowi Tomaszowi Gaborowi ! Spisałeś się na medal;) Monia  dziękuję za wszystko;)

Przepraszam najmocniej jeżeli kogoś pominęłam. Ale wszystkim serdecznie dziękuję !

 A tak było wczoraj :)


 Po resztę zdjęć zapraszam na :

  
zdjęcia autorstwa : 

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. widać, że było super, żałuję, że nie mogłm wpaść, może next time ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, moze nastepnym razem tez sie wprosze jako mieszkanka woj. opolskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)