Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Koktajl bananowo-fistaszkowy.

3

Ostatnio w kawiarni Cafe&Wine  w Opolu piłam coś pysznego. Chciałam to odtworzyć. Ale czapki z głów w kawiarni jest najlepsze;)))  Kto nie próbował połączenia banana i fistaszków niech żałuje !

Składniki:

1 banan ( najlepiej z lodówki)
150 ml  zimnego mleka
łyżeczka masła orzechowego

ew. lody waniliowe.

Przygotowanie:

Wszystkie składniki wrzucamy do miski, miksujemy przy użyciu blendera. Smacznego.


Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. A ja dziś zmajstrowałam dokładnie taki sam ale zamiast masła dodałam całe fistaszki, potwierdzam, pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, banan i fistaszki to znakomite połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)