Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Karczek z patelni grillowej.

4

Tak ciężko jest mi się zebrać by coś ugotować... A więc dzień wcześniej za marynowałam mięso... I spójrzcie co wyszło.

Składniki:

6 kotletów z karczku
2 łyżki miodu
2 łyżki octu balsamicznego
2 łyżki sosu sojowego
sól pieprz

Przygotowanie:

Przygotowane kotlety z karczku doprawiamy solą i pieprzem. Przygotowujemy marynatę z miodu, octu i sosu sojowego. Przygotowaną marynatą smarujemy karczek i wkładamy najlepiej na noc do lodówki.  Patelnie grillową smarujemy odrobiną oliwy i rozgrzewamy. Kładziemy na nią karczek i  smażymy po kilka minut z każdej strony i gotowe ;)


Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. dobreee, uwielbiam karczek, zwłaszcza w sezonie grilla;p

    OdpowiedzUsuń
  2. karczku z miodem jeszcze nie łączyłam, ale wypróbuję na najbliższym grillu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakś nie przepadam za mięsem;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)