Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Czekoladki a'la schocko bons.

6

Kolejna partia moich czekoladek znajduje się w kawiarni Cafe&Wine w Opolu. Kto się skusi będąc w okolicy na coś pysznego? Przedstawiam cudownie mleczne czekoladki z kruszonymi migdałami. Nazwane przeze mnie roboczo schocko bons ;) Bo trochę mi je przypominają

Składniki:

100g mlecznej czekolady
60g białej czekolady
mleko w tubce zwykle
łyżka pełnego mleka w proszku
3 łyżki kruszonych migdałów



Przygotowanie:

Czekoladę mleczną połamać na małe kawałki, przełożyć do miseczki i rozpuścić w kąpieli wodnej. 
Rozprowadzić ją pędzelkiem  na formie silikonowej i włożyć do lodówki na 10 minut - czynność tę powtórzyć dwa razy.
Czekoladę białą rozpuścić w kąpieli wodnej, dodać na oko mleka w tubce ( mniej więcej 3 łyżki), mleko w proszku a następnie dodajemy migdały.
 Tak przygotowaną masę nakładamy do foremek.
 Całość zalewamy resztą mlecznej czekolady i odstawiamy  najlepiej na około godzinę do lodówki. Ja przyozdobiłam czekoladki gwiazdkami z czekolady ale możecie również zrobić wzroki z wykorzystaniem czekolady białej.


Podobne posty

Napisano już 6 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)