Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

1 rok bloga :)I Carpaccio z buraka

3

Jak to możliwe, że przegapiłam wczoraj tak ważną datę! To był mój pierwszy rok z blogiem ;) Ale cóż całkiem nieświadomie tort był na blogu - gofrowy ale zawsze coś;)  Pierwszy rok z blogiem - niesamowite- nie wiedziałam, że aż tak spodoba mi się blogowanie. Z czułością wspominam swoje pierwsze kroki, dość nie udolne, zdjęcia słabej jakości, przepisy też kulejące. Ale to wszystko nie istotne. Ważne, że moje - mój kawałek kulinarnego świata.  Mam nadzieje, że lat będzie mi przybywać i zarazem doświadczenia;) Dziękuję wszystkim, którzy mnie pozytywnie nakręcają i zachęcają bym pisała i dzieliła się z Wami moim kawałkiem nieba.

Dziś dla odmiany coś Fit! Polecam wszystkim cierpiącym na brak żelaza we krwi;)

Składniki:

1 burak
garść słonecznika bez łupiny
sól
krem balsamiczny

Przygotowanie:

Buraka obieramy i gotujemy do miękkości. Na suchej patelni prażymy słonecznik z odrobiną soli. Ugotowanego buraka, kroimy na bardzo cienkie plasterki. Układamy go na talerzu, posypujemy słonecznikiem i oblewamy kremem balsamicznym. Możecie go doprawić wedle uznania solą i pieprzem. Chociaż ja uważam, że to zbędne;)


Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Jeszcze raz Karola wszystkiego co najlepsze i kolejnych pysznych lat z blogiem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Carpaccio pyszne! W sam raz na uroczystość :) Wszystkiego najlepszego, całej masy pysznych przepisów !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)