Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Zapiekana pierś z kurczaka z pieczarkami i oscypkiem.

6

Coraz więcej pozytywnych rzeczy mnie spotyka, dziś macie okazje spróbować moich czekoladek  w Cafe&Wine w Opolu :) Chociaż, jestem cały czas w biegu, nie czuje zmęczenia, to te endorfiny dodają mi sił;) Dziś  mam dla Was pyszny przepis na pierś z kurczaka :) Ktoś się skusi ?:)

Składniki:

2  piersi z kurczaka
250g pieczarek
1 cebula
majonez
20 dag startego oscypka
świeży czosnek
sól, pieprz

Przygotowanie:

Każdą pierś z kurczaka pokroić na pół i rozbić tak jak na kotlety. Na blaszce do pieczenia rozłożyć folię aluminiową, a na nią drób. Pierś przyprawić, natrzeć świeżym czosnkiem. Następnie pokroić cebulę oraz pieczarki oraz podsmażyć na patelni. Oczywiście doprawiamy solą i pieprzem do smaku. Po usmażeniu pieczarek nakładamy je na kotlety. Następnie na każdy z kotletów nakładamy majonez w zależności od wielkości piersi a na to oscypek.
Tak przygotowane kotlety wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na ok. 15-20 minut.

Ja podałam pierś kurczaka z ziemniaczkami odsmażonymi na grill patelni.

Podobne posty

Napisano już 6 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Oscypek nadaje piersi wyjątkowego smaku a w połączeniu z pieczarkami musi smakować wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłam się dzisiaj na te pyszności - ślubny od razu wciągnął trzy kotleciki. Oscypek faktycznie nadaje wyjątkowego smaku. Zastanawiam się tylko, czy krótszy czas w piekarniku oznaczałby, że ser będzie się troszkę ciągnął.
    Pozdrawiam i jutro próbuję kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam tego ;) Ale może. Cieszę się, że przepis smakował ;))

      Usuń
    2. Oj, bardzo. :) Bardzo podoba mi się w Twoich przepisach to, że są proste i nieudziwnione - wybacz, że tak prosto z mostu, ale mój żołądek zwyczajnie tak woli. :) Powiem wręcz, że dzięki pomysłom od Ciebie mam jedzonko "jak u mamusi". :) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. i dla takich czytelników warto prowadzić bloga :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)