Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Koktajl z truskawek i awokado

0

Dzisiejszy dzień jest zdecydowanie truskawkowy;) Uwielbiam eksperymentować w kuchni... stąd niniejszy wynalazek i połączenie awokado i truskawek. Tak się na czytałam na temat zbawiennego działania awokado, że musiałam coś stworzyć. Stąd owy deser, bądź zamiennik posiłku dla tych wiecznie odchudzających się;)  Wydaje mi się , że jest to zdrowy koktajl odżywczy więc z powodzeniem sprawdzi się na diecie;) Jeśli chodzi o dokładne składniki i proporcje to wybaczcie ale są bliżej nie określone;) Wszystko zależy od tego ile chcecie zrobić i dla ilu osób:)

Składniki:
  • pół awokado
  • garść truskawek
  • odrobina miodu bądź cukru  jeśli wolicie na słodko;)
  • mleko tak na oko;) zależy czy wolicie gęsty koktajl czy też nie;)
Przygotowanie:

Łatwizna. Awokado, truskawki i ewentualnie miód lub cukier wrzucić do miski - użyć blendera. 
Mleka dodać wedle upodobań:)


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)