Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Czekoladowy budyń z chia

3


Chia, już pisałam o tych nasionach szałwii hiszpańskiej.  Bardzo mi zasmakowały. Częściej będę ich używać. Dziś spróbowałam wersji budyniu z dodatkiem banan, którego można pominąć

Składniki:
  • 7 łyżek nasion
  • 1,75 szklanki mleka
  • 2 łyżki kakao
  • 50g czekolady gorzkiej 70%
  • opcjonalnie cukier/ syrop klonowy - według mnie jest niepotrzebny
  • 2 banany
  • garść borówek
Przygotowanie:

Dzień wcześniej wieczorem mieszamy nasiona z mlekiem. Następnie rozpuszczamy czekoladę w kąpieli wodnej dodajemy do nasion razem z kakao i cukrem bądź syropem. Całość miksujemy przy użyciu miksera. Do salaterek dajemy pokrojonego banana, budyń i dekorujemy owocami 


Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. do tej pory próbowałam tylko kokosowego budyniu chia, o dziwo nawet dodatki były podobne :) muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojć.. Pyszne i zdrowe! :) Lepszych rzeczy nie ma :)
    Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)