Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Serniczki w pucharkach.

3


Serniczki w pucharkach.


Mój mąż nie lubi typowych serników nawet tych zimnych. Spód wykonany z biszkoptu jest całkowicie zbędnym elementem. W końcu po co psuć sobie smak zbędnym elementem?  
Najlepszym rozwiązaniem jest podanie sernika w pucharku z dużą ilością galaretki.  Deserem nie sposób się oprzeć szczególnie w jesienne wieczory.

Składniki na 5 porcji:
  • 600 g waniliowego serka homogenizowanego
  • 150 ml śmietany kremówki
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 2 czubate łyżki żelatyny
  • 2 kolorowe galaretki 

Przygotowanie:

Każdą galaretkę rozpuszczamy w szklance gorącej wody. Dokładnie mieszamy. Odstawiamy do stężenia i kroimy w kostkę.

Kremówkę ubijamy na sztywno, pod koniec ubijania dodajemy cukier puder, krótko ubijając. Stopniowo dodajemy serek cały czas miksując. Żelatynę rozpuszczamy w niewielkiej ilości gorącej wody, lekko studzimy i wlewamy do masy serowej miksując na najwyższych obrotach.

Do pucharków układamy warstwowo. Pokrojone galaretki i masę serową. Chłodzimy ok 2 godzin.

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Ja bym tylko lekko zamieszal a serek z ubita śmietaną; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam uzyskać "chmurkę" w pucharku:) Fakt jakby się lekko zamieszało konsystencja była by delikatniejsza:)

      Usuń
  2. Śliczne :) Dla mnie to typowo letni deser :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)