Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Filet z kurczaka pieczony w folii

0


Filet z kurczaka pieczony w folii


Podobają mi się potrawy, które ostatnio robię. Zdrowsze a dla mnie nawet smaczniejsze, bo w końcu widzę warzywa na talerzu. Gotuję lżej, czuję się lepiej - czego chcieć więcej? Może zgubienia zbędnej opony i poczucia się na prawdę jak 3 metry ponad ziemią. Nigdy nie byłam chudzielcem, bliżej było mi zawsze do ideału Rubbensowskiego. Ostatnio waga niebezpiecznie pokazała komunikat " Proszę wchodzić pojedyńczo" - o zgrozo. W moim umyśle nic innego jak fatal error. Zresetowałam stare ustawienia, teraz będzie już na pewno zdrowiej:)

Obiad z drobiem, nie musi być nudny. Nie trzeba smażyć go na patelni ociekającej tłuszczem. Takie przyrządzenie kurczaka daje nam wiele możliwości co do wyboru dodatków np. pomidorów.

Składniki:

  • 2 filety z kurczaka
  • 1 duży por
  • sól morska
  • pieprz
  • bazylia
  • oliwa
  • 50 ml rosołu

Przygotowanie:

Filety myjemy, osuszamy, lekko rozbijamy i każdy dzielimy na pół. Każdą pierś nacieramy oliwą, posypujemy przyprawami i porem pokrojonym w paski. Odstawiamy całość do lodówki na 1-2 h.  Następnie wkładamy w folię do pieczenia\ rękaw wlewamy rosół i pieczemy w nagrzanym piekarniku do 180 stopni przez ok 20-25 minut.

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)