Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Torty i torciki. Konkursowo wygraj słodką przesyłkę.

7

Jak każdy bloger mam swoją piętę achillesową. Na prawdę nie czuję się dobra w tortach i tych wszelkich dekoracjach, może w związku z tym, że zawsze są wykonywane na wyjątkową okazję? Na pewno nie mam do nich tyle cierpliwości co do misternie wykonanych czekoladek.
Torty tradycyjnie robi się na urodziny, ale kto to powiedział, że trzeba być tradycjonalistą w każdym calu? Tort jak czekolada może być dawany i konsumowany bez specjalnej okazji od tak po prostu. Wiem, że nie każdy z Was lubi je robić dlatego razem z TortyOnline mamy dla Was mały konkurs.

Regulamin:

  1. Konkurs organizowany jest z blogiem  Quchniakaroli  oraz TortyOnline
  2. Do wygrania jest bon o wartości 200zł na zakupy w sklepie TortyOnline
  3.  Zadanie Konkursowe polega na napisaniu w komentarzu tego posta lub na Fanpage,u mojego bloga odpowiedzi na pytanie konkursowe.
  4. Nagroda jest możliwa tylko osób zamieszkałych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  5. Konkurs trwa od  18.12 do 26.12.2013
"Dlaczego akurat tobie przydałby się taka słodka poczta tortowa?"
Zdjęcie tortu pochodzi stąd

Podobne posty

Napisano już 7 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Słodka poczta tortowa skierowana byłaby do mojej kochanej Mamusi :) Studiuję z dala od domu. Mamcia obchodzi urodziny na początku stycznia. Już teraz wiem, że nie będzie mnie przy niej w tym dniu :( Chciałabym móc podarować jej coś, co ją mocno zaskoczy a przy tym sprawi uśmiech na twarzy. Mama uwielbia słodkości. A szczególnie wszystko co ma w sobie czekoladę :) Wyobrażam sobie Jej minę, kiedy odbierając w dniu swoich urodzin paczkę od kuriera robi wielkie oczy i nie wie o co chodzi :D A gdy otworzy przesłodkie pudełko pojawi się radość i uczucie, że ktoś zawsze o Niej pamiętam, a tym kimś będzie Jej córeczka :D. Bardzo jestem do niej przywiązana, kocham jeszcze mocniej, taki prezent - niespodzianka sprawiłby Jej ogromną "frajdę" i przyjemność z "pałaszowania" słodkości. Zawsze to ja robiłam Mamci urodzinowe ciasta, jednak obecna sytuacja mi na to nie pozwala, ale poczta tortowa świetnie by mnie zastąpiła w tej roli. Nie dość, że uszczęśliwiłaby moją Mamę to i mnie! Bo gdy bliscy się cieszą to ja również :)

    Pozdrawiam :)
    mmonia164@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W Internecie jest mnóstwo przepisów na biszkopt, który zawsze się udaje. Nie, nie udaje się nigdy i jestem tego żywym dowodem. Nie wiem co robię źle, albo raczej co robię dobrze, bo chyba wszystko knocę. Robię co mogę i nic. Po prostu się do tego nie nadaję, a chciałabym kiedyś żeby domownicy powiedzieli "wow, jaki pyszny i delikatny biszkopt ci wyszedł, koniecznie zrób go na następną rodzinną imprezę", szkoda tylko, że brzmi to raczej tak "znowu? no jak mogłaś znowu upiec zakalec?". Właśnie, jak? O to samo się pytam po kolejnym razie. Próbowałam już wszystkiego, zmieniłam tortownicę, modna taka, silikonowa, mąkę zmieniam, bo może biedronkowa to be i trzeba użyć tej osławionej w telewizorni Baśki? To też nie działa. Jestem po prostu antytalenciem jeśli chodzi o pieczenie biszkoptów.
    Chociaż, gdyby to chodziło tylko o biszkopt. Tu chodzi o wszystko, tak, o wszystko. Krem. To też pozostawiłabym raczej bez komentarza, bo trochę wstyd się przyznać, ale kremy też mi nie wychodzą. Albo za gęsty/za rzadki, za słodki/za mało słodki, zważony/z grudkami, a przecież z torebki nie będę robić, bo kiedyś trzeba się nauczyć.
    Mam postanowienie noworoczne właśnie związane z tortami, chcę upiec tort doskonały na rocznicę ślubu moich rodziców, nie byle jaką rocznicę, bo 25-tą. Trochę rodziny się zjedzie, bezcenne by było posłuchać pochwał od wiecznie krytykujących ciotek, to byłby miód dla moich uszu i podniebienia też :)
    Rocznica pod koniec stycznia, czasu coraz mniej, w razie kolejnej porażki przydałaby mi się taka poczta tortowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt :) w wiadomości prywatnej na karolina@quchniakaroli.pl

      Usuń
  3. Czemu mi ?

    Łasuch ze mnie niesłychany,
    żołądek bez dna jest mi dany ,
    a szczególnie lubię torciki ,
    które w sobie posiadają biszkopciki.
    W czekoladzie, z rodzynkami,
    i polane wszak płatkami ,
    truskawkowe, mleczne, orzechowe,
    wszystkie torciki są odlotowe .

    Gdy wygraną tutaj zobaczyłam,
    to aż z krzesła zeskoczyłam,
    pomyślałam cóż za okazja do objadania,
    do torcikami się zajadania ,
    i do głowy myśl mi przyszła,
    w cale z niej już nie wyszła,
    że urodziny babci się zbliżają,
    a w tym sklepie świetne torty mają.

    Jako,że miłość do torcików właśnie po babci odziedziczyłam,
    to jednym pysznym torcikiem bym się jej odwdzięczyła,
    już widziałam tam jeden model który by jej spasował,
    jej już troszkę stare serduszko mocno uradował .

    Taka słodka paczka tortowa przydałaby się właśnie mi ponieważ ja z niej uczyniłabym największy i najlepszy użytek. Nie dość, że sprawiłabym przyjemność sobie to i mojej najukochańszej babci . A jako, że w niedługim czasie jest dzień Babci to byłby to idealny prezent . Torty w tym sklepie są naprawdę pysze, aż ślinka cienkie.Cudowne, apetyczne , któż by nie chciał ich skosztować.

    Gdy tylko o tak wspaniałej nagrodzie pomyślałam, w myślach przeniosłam się w bajkową krainę rozkoszy, która opływa czekoladą, sprawia radość i nadaje sens życiu . To taka piękna chwila, takie cudowne uczucie . Ahh chciałabym by trwało dłużej, chciałabym by trwało w rzeczywistości . Tak więc taka paczka tortowa u mnie naprawdę spełniłaby dobry uczynek.

    Torciki kocham w każdej postaci,
    najbardziej z mych sióstr i braci .
    Jeden kęsik i zapominam o świecie,
    jest mi wtedy najlepiej, wiecie?
    Pięknie udekorowane smutki oddalają,
    bo torciki w sobie coś wyjątkowego mają.
    Są świetne, nadają się na poprawę humoru,
    i do odzyskania dawnego młodzieńczego wigoru,
    Maria, 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy można się spodziewać wyników konkursu?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o odrobinę cierpliwości :) Jutro do tego siądę bo przytrafiło mi się coś przykrego straszny ból zęba i w rezultacie dziś kanałówka;( Jutro jak wrócę z pracy ok 17 to siadam z czystym umysłem :))

      Usuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)