Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Muffinki z makiem

2

 Święta, święta a jakie to święta bez maku ? W domach królują makówki, kutie, strucle makowe. A ja odważyłam się i zrobiłam muffinki z makiem:) Coś szybkiego na deser, składniki powinniście znaleźć w lodówkach. W kolejnych dniach na blogu pojawią się przepisy na pyszne ciasta:) Zrobiłam, aż 7 ciast w te święta a Wy? Dziękuję firmie KRESTO za mak:)

Składniki ma muffinki:

Suche:

1,5 szkl. mąki
0,75 szkl cukru
łyżeczka sody
2/3 szklanki suchego maku
szczypta soli

Mokre:
 
1 jajko
1\3 szkl. oleju
mały jogurt naturalny
0.5 szkl. mleka

Przygotowanie:
Mieszamy składniki w dwóch osobnych miskach mokre i suche. Następnie mieszamy je w kolejności mokre do suchego. Nakładamy na formę do muffinek.
Pieczemy w temp. 175 stopni przez 25 minut.






Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Super! Ja też upiekłam muffinki makowe :) Na urodzinki mojego bloga :)
    Pozdrawiam ciepło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mak, więc uwielbiam te muffinki!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)