Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Deser z awokado i czekoladą.

6

Lubię tworzyć w kuchni nowe połączenia smakowe. Tym razem spróbowałam zdrowy deser bo z awokado,gorzką czekoladą i bananem.

Składniki:

1 dojrzały banan
pół awokado
3 łyżki płatków zbożowych
20g gorzkiej czekolady
łyżeczka soku z cytryny

Przygotowanie:

Płatki przysmaż na patelni. Tylko uważaj by ich nie spalić. W kąpieli wodnej rozpuść czekoladę i połącz z płatkami. Banana zmiksuj z awokado dodaj  sok z cytryny.  Jeżeli lubisz słodkie desery możesz dosłodzić cukrem pudrem. Włóż krem do lodówki - stanie się gęściejszy.  Deser ułóż warstwami
 ( płatki, krem, płatki, krem) podawaj schłodzony.


Podobne posty

Napisano już 6 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. oprocz banana to same moje ulubione skadniki, wiec chyba wyprobuje przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda. :) Tylko tak myślę, czy Ty to ułożyłaś na większej powierzchni i potem wycinałaś kółka czy mus bananowy jest na tyle gęsty, że da radę od razu go tak uformować?: :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem gęstnieje;) Ale jeżeli chcesz by był bardziej zwarty to możesz dodać żelatyny. :) A co do kształtu to mam specjalne formy <3 <3

      Usuń
  3. Intryguje mnie ten deser, choc to prawie jak salatka, wiec nawet wyrzutow sumnienia nie ma po zjedzeniu :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)