Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Nutella nutella i jeszcze więcej nutelli. Czyli czekolada w roli głównej;)

6

Moi mili ;) Cieszę się, że tak licznie odwiedzacie mojego bloga.  Wierzę, że mnie zainspirujecie i podpowiecie co można zrobić z tak dużą ilością  Nutelli ?:) Robiliście coś na maxa czekoladowego ? Chętnie poznam Wasze pomysły i przepisy;)  Życzę Wam równie czekoladowego dnia co i u mnie;)  Dziś dzień wolny w pracy a więc regeneracja;)

Coś dla jeszcze większego relaksu;)



Ps. Z wszystkich Waszych pomysłów zrobię posta z linkami do Waszych blogów;) Przepisy-pomysły zbieram do końca maja;)

To nie jest konkurs więc, jeżeli masz chęć podzielić się swoim doświadczeniem to zapraszam;)

 

Podobne posty

Napisano już 6 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Gdybym wiedziała , że to ma zero kalorii - zjadłabym cały słoik od razu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak ;))))) zrobię kiedyś zdjęcie w porównaniu ze szklanką;)

      Usuń
  3. Czyżby ktoś kupił 5kg nutelli?! Widziałam taką we Włoszech . Jest co jeść!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja polecam zrobić tort Ferrer Rosche z naszego bloga. ;) Olie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)