Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Cupcake z kremem wiśniowym.

0

Zebrałam się w końcu w sobie, i zaraz wyruszam do przedszkola w którym niegdyś miałam praktyki. Jestem strasznie nie miła i samolubna! Takie o podsumowanie związane z tym, że nie pojawiam się w nim dobre 1,5 roku. A przecież tak miło spędziłam tam czas poznałam tyle wartościowych ludzi - i dzieci ! Z powodu wyrzutów sumienia, ale i wielkiej sympatii wyruszam tam zaraz z małym podarunkiem. Cupcake! Przepis na ciasto został udostępniony przez Kasię z pracy. Dziękuję ! Wyszły idealne! A krem ? Jedna wielka improwizacja..

Składniki na cupcake:

Suche:
1,5 szkl. mąki
0,75 szkl cukru
łyżeczka sody
szczypta soli

Mokre:
1 jajko
1\3 szkl. oleju
mały jogurt naturalny
0.5 szkl. mleka
* dodatkowo dodałam kilka łyżek soku z wiśni, wiśnie i aromat waniliowy

Składniki na krem:

Tak jak powiedziałam czysta improwizacja z ilością składników

śmietana 36%
serek waniliowy
łyżka cukru pudru
śmietan fix
odrobina soku z wiśni
aromat wiśniowy
barwnik różowy

Przygotowanie:

Cupcake: mieszamy składniki w dwóch osobnych miskach mokre i suche. Następnie mieszamy je w kolejności mokre do suchego. Nakładamy na formę do muffinek  uzyskane ciasto i dajemy po kilka sztuk osuszonych drylowanych wiśni. Pieczemy w temp. 175 stopni przez 25 minut. Masę- krem robimy następująco śmietanę ubijamy lekko dodajemy łyżkę cukru pudru i śmietan fix - dalej ubijamy. Pod koniec ubijania dodajemy serek waniliowy, który z powodzeniem możemy zastąpić mascarpone. Następnie dodajemy trochę soku z wiśni, aromat i barwnik. Tak przygotowaną masę nakładamy fantazyjnie na przygotowane przez nas Muffiny. Pamiętajcie ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia:)


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)