Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Schab w marynacie jogurtowej.

0

Powoli zaczynam się przekonywać do schabu  chociaż tak bardzo negatywnie byłam do niego nastawiona.   Jestem zauroczona  schabem Delimammy . Cudo !  W przyszłym tygodniu  zaczynam przygotowania;) Mam nadzieję, że będzie choć w połowie tak dobry i piękny jak u Gosi;) Dziś na obiad połączyłam dwa przepisy Makłowicza.  Przez noc marynowałam schab potłuczony jak na kotlety w jogurcie z mnóstwem przypraw. Może trochę przesadziłam z pieprzem.. ale ja tak lubię .. 

Składniki:

ok 4 kotlety schabowe
mały jogurt naturalny
2 łyżki słodkiego sosu chilli
tymianek
świeży rozmaryn i bazylia
oliwa
pieprz i sól

Przygotowanie:

Najlepiej dzień prędzej przygotować kotlety tak jak na schabowe i zanurzyć je w następującej marynacie. Kubek jogurtu mieszamy z  sosem chilli, tymiankiem, rozmarynem, i bazylią. Przed samym smażeniem wyciągamy kotlety usuwamy  jak najwięcej marynaty jogurtowej i smarujemy je oliwą oraz oprószamy solą i pieprzem. Smażymy na patelni grillowej. Ja swoje schabowe podałam z pieczonymi ziemniaczkami i gotowanymi warzywami. A Wy jakbyście je podali?

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)