Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Czekoladki z likierem pomarańczowym

1

Ale były pyszne! Szczerze pisząc wersja udoskonalona i wzbogacona o likier pomarańczowy jest strzałem w dziesiątkę i najbardziej mi odpowiada. Czekoladki ostatnio  cały czas chodzą mi po głowie... Raduje mnie również fakt, że cieszą się takim uznaniem wśród znajomych i rodziny. Dziękuję! 

Składniki:

1 tabliczka gorzkiej czekolady

0,5 tabliczki białej czekolady
  30 ml śmietanki 30%
  3 łyżki soku z pomarańczy
10 ml likieru pomarańczowego
skórka z pomarańczy
pomarańczowy barwnik 

Przygotowanie:
Mleczną czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Temperujemy ją.
Pędzelkiem dokładnie rozprowadzamy czekoladę w każdym zakamarku silikonowej formy. Odstawiamy do zamrażarki i tak jeszcze 1-2 razy.

Białą czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej, dodajemy śmietankę, sok z pomarańczy, skórkę pomarańczową, barwnik i dokładnie mieszamy. Łyżeczką nakładamy nadzienie do foremek i odstawiamy do zamrażarki, pod koniec nakładamy resztę mlecznej czekolady i ponownie odstawiamy.


Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

  1. Śliczne te czekoladki. Uwielbiam połączenie czekolady i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)