Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Nagranie do programu Ewy Wachowicz, "Ewa Gotuje"

11

18 października miałam przyjemność uczestniczyć w nagraniu programu Pani Ewy Wachowicz - "Ewa gotuje", który zostanie wyemitowany 23 listopada na Polsacie.
 Osobiście lubię kuchnię Pani Ewy.  Przygotowanie potraw nie zajmuje zbyt wiele czasu, jest smaczna a składniki są dostępne nie jak to w wielu programach kulinarnych wręcz nie osiągalne. Przepisy z których korzysta są sprawdzone, może dlatego są takie smaczne?:)
Pani Ewa? No właśnie jaka jest?  Emanuje od Niej pozytywna energia i ciepło.Wspaniała, wesoła kobieta, która także potrafi  powiedzieć parę mocniejszych słów ekipie, kiedy to konieczne. 
W końcu jest u siebie:)

Program nagrywany jest w domu Pani Ewy więc razem z mężem pojechaliśmy do Krakowa. Dzień przed nagraniem po pracy przybyliśmy do Krakowa, gdyż zapewniono nam nocleg wraz ze śniadaniem w hotelu Hilton. 

Słynna kuchnia jest przepiękna, razem z jadalnią znajduję się na pierwszym piętrze a z niej można wyjść na taras. Po prostu marzenie. W środku pomieszczenia  rozstawione były 3 kamery, kilka świateł i blendy. Cała ekipa pracująca przy nagrywaniu odcinka liczy ok 17 osób. Atmosfera na planie jest iście rodzinna. Stres szybko mija:) Byłam pod wrażeniem, profesjonalizmu ekipy. 
Pana zajmującego się dźwiękiem, światłem, reżysera. Nie wspominając już o przesympatycznej 
Pani Ani, z którą miałam przyjemność utrzymywać kontakt podczas rozmów  nagraniu.  Przed samym nagrywaniem zajęła się mną makijażystka, ale wiele do zrobienia nie miała;) Pomalowałam się prędzej, wyjątkowo dobrze - poprawek robić nie trzeba było - pomogła mi tylko zmatowić twarz, abym się nie błyszczała. Kiedy makijaż był już gotowy bardzo miły Pan przypiął mi mikrofon.
Samo nagranie odbywa się, jak we filmach. Podłączają kable i mikrofon, występuje słynny klaps filmowy, w pomieszczeniu słychać " Cisza na planie !"są zabawne wpadki, częste duble przez przejęzyczenia oraz wiele ujęć, aby móc wybrać to najlepsze. Telewizja chyba to nie mój żywioł ale cieszę się, że mogłam to przeżyć - pozostanie to na zawsze w mojej pamięci.

Parę migawek z tego wspaniałego dnia.


Dziękuję całej ekipie za cudownie spędzony dzień w miłej atmosferze a Pani Ewie, za świetną lekturę z której na pewno będę korzystać;)

Podobne posty

Napisano już 11 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. super doświadczenie, teraz pewnie kolejne propozycje posypią się jak z rękawa ;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze koty za płoty. Masz już doświadczenie, z tego co piszesz na opolskiej blogosferze masz w domu studio więc może czas pomyśleć o swoich filmach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu mam rozkładane studio :D salon na potrzeby zdjęć zamienia się w studio:)

      Usuń
  3. Nie wiesz jak mnie cieszy, że tam trafiłaś :D gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Brawo! Tak trzymać! Gratuluję:)) Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Życzę dalszych, podobnych "przygód" . To uskrzydla. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna przygoda :) Fajnie jest zobaczyć taką produkcję od kuchni :) Gratuluję i czekam z niecierpliwością na odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna przygoda :) Fajnie jest zobaczyć taką produkcję od kuchni :) Gratuluję i czekam z niecierpliwością na odcinek programu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przygoda :) Po zdjęciach widać, że atmosfera była bardzo przyjazna. O emisji koniecznie poinformuj! Na pewno będę oglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)