Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Karkówka w jabłkowym Redds'ie.

0

Coś nowego. Chciałam zrobić wyjątkowy obiad, w końcu faceci lubią piwo i mięso... Ale całkowicie nie trafiłam w gust mojego mężczyzny " Nie przepadam za grzanym piwem". Ręce mi opadły;) Ale nie ma co się załamywać jest jeden plus i to bardzo duży- mi za to bardzo smakowało i na pewno powtórzę ten przepis w swojej kuchni. A mąż dostanie tradycyjnie inne menu... :) Karkówka dzięki piwu dostała lekki słodki posmak . Polecam;)

Składniki:

5-6 plastrów karkówki
3 duże cebule
1,5 szklanki piwa Redd’s o smaku jabłkowym
3 łyżki sosu słodkiego Chili
Pieprz kolorowy
Vegeta
Sól
2 szczypty cukru.
1 pokruszony listek laurowy
2-3 łyżki mąki

Przygotowanie:
Karkówkę przyprawić solą morską, pieprzem i przyprawą do karkówki. Przykryć i odstawić do lodówki. Po 1 godzinie obsmażyć na rumiano. W rondlu natomiast zeszklić cebule pokrojone w grube krążki, dodając 2 szczypty cukru i szczyptę Vegety. Dodać obsmażone mięso, wlać 1 szklankę piwa. Na patelnię wlać pół szklanki piwa i zdeglasować tłuszcz, przelać do rondla.Wymieszać i doprawić pieprzem i solą morską. Zmniejszyć ogień i dusić do miękkości mięsa. Pod koniec doprawić sosem słodkim Chili Tao Tao, zagęścić mąką.

Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)