Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Drink Brazyliana.

, , 4


drinki

 Wczorajszy dzień był taki piękny najchętniej to usiadłabym na tarasie ze szklanką kolorowego drinka (oczywiście dla mnie w wersji bezalkoholowej) i cieszyłabym się chwilą. Niestety z pogodą jak w kalejdoskopie. Dziś deszczowo, jedyne co mnie rozpogadza to owoce w ilości hurtowej. Pozostają mi tylko ciepłe myśli o lecie.

Składniki:
    drinki
  • Cachaca (50 ml)
  •  połowa limonki
  • pół pomarańczy
  • 2 łyżeczki cukru trzcinowego
  • kostki lodu
Przygotowanie:

Połowę limonki i pomarańczy kroimy na mniejsze części. Umieszczamy je w szklance i wsypujemy cukier.  Ugniatamy łyżeczką aby owoce puściły sok. Szklankę wypełniamy  pokruszonymi kostkami lodu i wlewamy Cachacę. Przelewamy wszystko do shakera, energicznie wstrząsamy. Ponownie przelewamy wszystko do szklanki. Ozdabiamy pomarańczą.


Lód skruszyłam w Zupowarze Soup&Blend firmy Russell Hobbs

Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Chętnie zrobię sobie taki koktajl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie :) Jestem pod wrażeniem. Niedługo moje urodziny, więc się uraczę takim drinkiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)