Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Filet z kurczaka z brokułami w sosie gorgonzola.

3

Po kilku dniach wolnego dziś w końcu wybieram się do pracy. Od rana coś się źle czuję, dlatego cieszę się jak diabli bo gotuję przeważnie na 2 dni. Dziś nie muszę stać w kuchni, nie to nie jest tak że siedzę godzinami i wyłącznie w kuchni bo to lubię. Każdemu nawet od dobrego i smacznego hobby należy się urlop. Nie raz nie dwa zapomnę się i krzyknę w myślach: 
" O MATKO! Co na obiad ?!" , tak się wciągnę w serial, czy w bloga, że zapominam o  Bożym świecie. Wczoraj biegając to od babci to do dentysty też zapomniałam o obiedzie, uratowała mnie biedronka złapałam parę produktów i stwierdziłam dumnie: "Coś z tego będzie, przynajmniej być musi":)) Uwielbiam takie smaczne spontaniczny pomysły.

Składniki:

 2 filety z kurczaka
1 cebula
1 ząbek czosnku
100 g gorgonzoli
70 g serka topionego zwykłego
250 ml śmietanki 30%
300 g mrożonych brokułów
sól, pieprz, gałka muszkatołowa - do smaku


Przygotowanie:

Brokuły gotujemy do miękkości ok 8 minut. Filety z kurczaka kroimy w paski, doprawiamy solą, pieprzem i smażymy na oleju. Usmażone filety przekładamy do miski, a na patelnie dajemy pokrojoną w kostkę cebulę. Gdy zacznie się szklić dodajemy czosnek i minutę go smażymy.  Następnie  wlewamy go cebuli śmietankę, dodajemy sery całość dokładnie mieszamy aby się dobrze rozpuściła. Przyprawiamy sos gałką muszkatołową, wrzucamy kurczaka i brokuły całość chwilę zagotowujemy. Możemy podać sos z ziemniakami lub makaronem.


Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Mniam, uwielbiam makaron w połączeniu z brokułem i kurczakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest! znalazłam kolejny pyszny przepis na obiad :-D cudny poranek :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)