Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Zupa krem z kukurydzy i cukinii.

4

Zostałam zainspirowana połączeniem smaku kukurydzy i cukinii. Zabrałam się w końcu za tą zupę, nie patrząc na żadne przepisy, stwierdziłam - spontaniczność ! Wyciągnęłam z kuchni parę składników, zakasałam rękawy i zabrałam się do roboty. 
Roboty jak wiecie jest nie wiele, bo zupy krem robi się w parę chwil.  To mój ulubiony fast food :)

Składniki:

200g cukinii
puszka kukurydzy słodkiej lub 300 g mrożonej kukurydzy
ok 150 ml mleczka kokosowego
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 czerwona cebula
pół papryczki chilli
sól, pieprz

Przygotowanie:

Cebule, paprykę siekamy i smażymy na patelni, po około 
5 minutach dodajemy umytą i pokrojoną cukinię. Gdy cukinia trochę  zmięknie dodajmy kukurydzę, tą z puszki można dodać wraz z zalewa.  Smażymy do miękkości składników. 
Całość przekładamy do miksera, dodajemy mleko kokosowe 
oraz jogurt, miksujemy na końcu doprawiamy wedle uznania.



Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Bardzo lubię krem z cukinii- z kukurydzą nie jadłam ;)
    Ciekawe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zupa z kukurydzy "chodzi" za mną już od jakiegoś czasu :) musi być smaczna! tym bardziej taka wersja z cukinią dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie cukinii i kukurydzy...hmmm ciekawe :) Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mam jej na blogu, ale też już robiłam zupę krem z kukurydzy. I uważam, że to była jedna z lepszych zup ever :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)