Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Makaron z mięsnym sosem curry.

0

Tyle przepisów a ja mam lenia i nie piszę, no cóż chyba wolę działać kulinarnie niż się rozpisywać.  Ostatnio zrobiłam eksperyment kulinarny i stworzyłam to oto danie;) Smak ? Zupełnie inny niż  standardowy. Curry jest u nas uważane za egzotyczną przyprawę i żałuję. Powinno częściej gościć na  Naszym stole! Lubię ten stan gdy stoję w kuchni, przed szafką tudzież lodówką. Wyciągam co mi wpadnie w ręce i tworzę ! Nic mnie tak nie uspokaja;) A o to rezultat ostatnich eksperymentów... 

Składniki:
60 dag mięsa mielonego ( u mnie po 30 dag wołowiny i mięsa od szynki)
mała śmietana do zup i sosów
duża cebula
ok 250 ml mleka
3 ząbki czosnku
przyprawy: curry, kurkuma, pieprz.
makaron

Przygotowanie:
Cebulkę szklimy na patelni, dodajemy mięso i smażymy dodajemy czosnek.  W między czasie  robimy sos w  większym pojemniku dodajemy do śmietany mleka dokładnie mieszamy. Dodajemy przyprawy. Przygotowany sos wlewamy do mięsa i zagotowujemy. Podajemy z makaronem;)


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)