Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kolorowe jajka

, 0

Nowe natchnienie :)  W związku z przygotowaną ostatnio uroczystością zdobyłam nowe przepisy ! Nie wiem jak Wy, ale mi osobiście znudziły się tak lubiane na Polskich stołach jajka w  sosie majonezowo-keczupowym , przecież to ocieka tłuszczem ! Postanowiłam trochę dodać koloru na stole.. i zrobić jajka kolorowe ! Taka mała wariacja na temat jajek... :)

Składniki: 
  • 10 jaj ugotowanych na twardo
  • odrobina majonezu
  • szczypiorek
  • przecier pomidorowy ( tak łyżkę)
  • ryba (może być pstrąg z biedronki lub łosoś wędzony)
  • przyprawy
Przygotowanie:
Jajka obieramy kroimy na połowę wyciągamy żółtka - delikatnie by nie uszkodzić białek. Zółtka ucieramy z odrobiną majonezu, tak przygotowaną masę dzielimy na 3 miseczki. Do pierwszej miseczki dodajemy szczypiorek i doprawiamy, do drugiej  trochę przecieru pomidorowego i słodką paprykę a do trzeciej drobno pokrojoną rybę.  Przygotowane farsze nakładamy do"form" z białka;)


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)