Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Ciasteczkowe trufle czekoladowe.

, 4

Ciasteczkowe trufle czekoladowe.

Nastał ten dzień, tak wiele osób myśląc o piątku trzynastego widzi nad sobą czarne wróżby i złe chmury. Ja mam nadzieję, że mimo fatalnej pogody dzień zaliczę do udanych. Kilka lat temu skuszona przez koleżanki z pracy zrobiłam prawojazdy, w końcu ja nie dam rady? Dałam. Tylko co więcej mogę powiedzieć, skoro nie jeździłam autem. Postanowiłam wyrobić na nowo prawojazdy, zostać kierowcą a nie tylko mieć w cv dodatkowy papierek w postaci prawojazdy kategorii B. Dziś jest ten dzień, gdy idę oglądać auto dla siebie bo muszę być bardziej mobilna. Mam nadzieję, że czas spędzony na stacji diagnostycznej będzie dla mnie szczęśliwy i nie będzie żadnych przykrych niespodzianek. Uwaga! Za dwa tygodnie wkraczam na opolskie drogi, uważajcie;)

Wszystkim nie lubiącym tego dnia, zostawiam ciasteczkowe trufle z serem,  zanurzone w czekoladzie. 

Składniki:
  • 180 g ciasteczek typu oreo
  • 80 g serka śmietankowego np. Wieluń
  • 120 g mlecznej czekolady
Przygotowanie:

Ciasteczka miksujemy na piasek. Mieszamy dokładnie z serkiem. Masę wstawiamy do lodówki na ok. 30 minut. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Schłodzone trufle obtaczamy przy pomocy 2 łyżeczek w czekoladzie. Wstawiamy do lodówki na ok.30 minut, przechowujemy w lodówce.

Podobne posty

Napisano już 4 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. jakie one ładne! super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie proste i przy okazji bardzo efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna prostota połączona z pysznościami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, cudownie wyglądają te trufelki :)
    Powodzenia za kółkiem :) Ja jeżdżę bardzo dużo, a od przyszłego miesiąca będę miała autko tylko dla siebie. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)