Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Ciabatta z pesto

3

Ciabatta z pesto

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Więc dlaczego nie rozpocząć dnia leniwie delektując się dobrą kanapką i kubkiem ulubionej herbaty? Dziś dzień rozpoczęłam trochę późno bo o 12 ale od razu "na bogato".  Znalazłam chwilę czasu dla siebie, usiadłam obłożona nową lekturą i kanapką w garści. Celebrując chwile. Zazwyczaj, gdy znajdywałam chwilę dla ciebie w codziennym gąszczu spraw to lubiłam marzyć. Moje myśli kierowały się ku dalekim podróżom najlepiej w ciepłe kraje. Teraz wiem, że taki cel na dzień dzisiejszy jest niemożliwy i muszę trochę poczekać, aż udam się po raz kolejny na błogie lenistwo pod "palemką".  Może chociaż trochę, ocieple swój nastrój idąc ku kuchni śródziemnomorskiej? Ostatnio dostałam paczkę od firmy Index Food, która posiada produkty spożywcze kuchni śródziemnomorskiej. Mają bardzo bogatą ofertę produktów tj. oliwy z oliwek, octy balsamiczne, suszone oraz krojone pomidory, oliwki, makarony czy nawet słodycze. Posiadają produkty takich marek jak: Olitalia,  Valfrutta,  DeCecco,  Arrighi,  Grand’Italia,  Callipo, Ponti, Serpis, Limmi, Sunquick, Toblerone i wiele innych. Chyba czytali mi w myślach, bo wiedzieli, że lubię takie smaczki. 

Czasami chwytasz coś w biegu mając nadzieję na szybki obiad. Szybki obiad bo w 12 minut to makaron z pesto. Lubię pesto ale jestem ostatnio za leniwa aby je zrobić... Sięgnęłam po słoik i zrobiłam z pesto... Ciabattę. Zaskakujące jak pesto sprawdza się również w dodatku do pieczywa.



Składniki:
  • 1 ciabatta
  • 1 garść mieszanki sałat
  • 3 plasterki pomidora
  • 3 plasterki ogórka
  • 2 spore plastry mozzarelli
  • 1 łyżeczka pesto Grand’Italia
  • 1 łyżka mascarpone
Przygotowanie:

Ciabattę przekrawamy i grillujemy. Następnie smarujemy mascarpone, posypujemy sałatą. Układamy plastry: pomidora, ogórka i mozzarelli. Delikatnie rozsmarowujemy pesto. Przykrywamy drugą częścią bułki. Podajemy od razu.

Podobne posty

Napisano już 3 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Pycha! Żałuję, że nie miałem dzisiaj takiej na drugie śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. przepysznie :) uwielbiam mozzarellę schowaną w bule i do tego pesto <3

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)