Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kurczak w mielonych migdałach.

1

Kurczak w mielonych migdałach.

Przede mną 3 dni wolnego, już myślę co ugotuję! Tyle wolnego czasu, to aż grzech nie skorzystać z możliwości. Próbowałam babcię podpytać co można zrobić dobrego na przyjście gości? 
 Jej odpowiedź sprawiła, że się uśmiechnęłam: " Ja tam nigdy nie gotowałam".  Jedna z czołowych kuchmistrzyni w rodzinie mówi, że nie przyrządzała posiłków dla gości! Nie pamięta tych wszystkich smakołyków, które spotykałam w domu gdy wracałam ze szkoły. Pozostaje mi niezły orzech do zgryzienia. Nie potrafię się zdecydować, co tym razem zagości na moim stole.

Ja wiernie pozostaje przy diecie. Dziś propozycja na kurczaka. Delikatne mięso w orzechowej otoczce.

Składniki:
  • 1 filet z kurczaka
  • 50 ml mleka migdałowego ( można pominąć)
  • 50 g mielonych migdałów
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • 0,5 papryki
  • sól, pieprz

Przygotowanie:

Mięso myjemy, osuszamy  i lekko rozbijamy za pomocą tłuczka.  Moczymy w mleku i posypujemy przyprawami. Mielone migdały mieszamy z siemieniem lnianym i panierujemy w mieszane mięso. Smażymy  na patelni po ok 4 minuty z każdej strony, sprawdzając widelcem stopień wysmażenia kurczaka.  Paprykę smażymy na patelni grillowej i podamy wraz z mięsem.


Podobne posty

Pierwszy wpis już się pojawił. Zapraszam do oddawania kolejnych...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)