Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kurczak curry w bakłażanie

2

Kurczak curry w bakłażanie

 Wakacje się kończą czas bez bloga również, wkrótce nowe działy nowe przepisy, gdyż pojawiły się nowe inspiracje. Nie ważne, że czasu ostatnio jakby mam mniej. Wierzę, że wszystko jakoś sensownie ułożę.

Cały czas walczę z dietą, nie porównujcie tego z walką z wiatrakami.
Jem zdrowo i smacznie. Kurczak rozpływa się w ustach, a w mieszkaniu unosi się przyjemny zapach curry.


Składniki:

1 bakłażan 
1 duża pierś kurczaka
1 mały jogurt naturalny
1 łyżeczka curry
20 g startego żółtego sera
0,5 czerwonej cebuli
pieprz, sól

Przygotowanie:

Wieczorem lub kilka godzin wcześniej przygotowujemy kurczaka. Filet dokładnie myjemy, osuszamy i kroimy w drobną kostkę. Mieszamy z jogurtem wraz z curry i innymi przyprawami. Odstawiamy. Przed podaniem przygotowujemy bakłażana, kroimy go wzdłuż wyciągając środek. Faszerujemy bakłażana mięsem, posypujemy serem i pokrojoną w piórka cebulą. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez ok 30 minut.

Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Może dzięki tak przygotowanemu bakłażanowi mój mąż polubiłby bakłażana. Zapraszam do dodania przepisu do mojej akcji Warzywa psiankowate 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetyczne i zdrowe. Chętnie sięgam po taki talerz:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)