Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Kotleciki drobiowe z brokułami.

2


Kotleciki drobiowe z brokułami.
 Dziś w planach, kolejny dzień z kotlecikami drobiowymi. Potrawa jest bardzo łatwa w wykonaniu i daje wolną rękę kucharzowi w doborze składników. 

Trochę się przeziębiłam i muszę odpocząć w domu. W końcu znajdę czas aby poczytać zaległą lekturę.

Składniki:
  • 2 piersi z kurczaka
  • 200 g ugotowanych brokułów
  • 1 por
  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • słodka papryka, zioła prowansalskie, pieprz i sól
  • olej
Przygotowanie:

Piersi z kurczaka myjemy,osuszamy papierowym ręcznikiem, następnie kroimy w drobną kosteczkę doprawiamy do smaku przyprawami i odstawiamy na 2 godziny. W między czasie białą część pora kroimy w paski i posypujemy solą-odstawiamy. Po 10 minutach odsączamy por z powstałego soku. Do przygotowanego kurczaka dodajemy pokrojone brokuły i por.Jajka rozkłócamy wlewamy do mięsa i dorzucamy mąkę.

Na rozgrzany olej kładziemy placuszki z drobiu. Smażymy do uzyskania złotego koloru.

Podobne posty

Napisano już 2 komentarze/y. Dyskusja powoli się rozwija...

  1. Wczoraj je zrobiłam na obiadek. Zmieniłam trochę skład, a mianowicie dodałam curry i pół pęczku natki pietruszki. Były pyszne!!! Mężowi uszy się trzęsły ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne składniki, muszę spróbować takiego połączenia:)

      Usuń

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)