Mama Daj Jeść

Mama Daj Jeść

Blog o gotowaniu i codzienności z przymrużeniem oka.

Tagliatelle z polędwiczką wieprzową w sosie pieczarkowym

0

Makaron kto z Nas go nie lubi? Dziś połączenie tagliatelle < u mnie tri coloro znalezione niegdyś w biedronce> i przepysznej mięciutkiej polędwiczki wieprzowej. Z polędwiczką wieprzową jak z kobietą obchodzimy się delikatnie. Ja osobiście krojąc polędwiczkę na plastry rozbijałam ją ręką, nie tłuczkiem.

Składniki:
tagliatelle
1 polędwiczka wieprzowa ( ok 500g - będzie starczyć na 2 obiady)
ok 250g pieczarek
ok.150 ml śmietanki 18% do zup i sosów
2 liście laurowe
2 ziela angielskie
sól
pieprz
oliwa do smażenia
kostka do mięs

Przygotowanie:
Polędwiczki myjemy, osuszamy papierowym ręcznikiem. Kroimy w plastry, następnie delikatnie dłonią klepiemy polędwiczki by je trochę rozbić i kroimy w paski. Wrzucamy wszystko do miski i posypujemy solą i pieprzem.  Zawsze polecam odłożyć mięso na jakiś czas aby przeszło przyprawami.  Po jakimś czasie  nasze polędwiczki smażymy na oliwie. Mięso przesypujemy do innego garnka a na tej samej patelni smażymy cebulę pokrojoną ją w kostkę. Dodajemy do cebuli obrane i pokrojone w księżyce pieczarki. Gdy pieczarki będą już gotowe dodajemy  je do mięsa  zalewamy wodą i dodajemy kostkę do mięs, liście laurowe i ziele angielskie. Zabielamy sos śmietaną;)  Podajemy z ulubionym makaronem. 


Podobne posty

Nie napisano jeszcze komentarzy. Zapraszam więc do dyskusji...

Miło mi że przeczytałeś\łaś mój post. Pozostaw ślad po sobie - też lubię czytać:)